Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
JOB SHADOWING CEIP CONCEPCIÓN ARENAL , Plaça Sant Ferran, 1,
12540 VILA-REAL, Spania
Perioada: 20.05.2024-24.05.2024
Participanți : Ilinca Georgiana, Cobianu Șontac Elena Nicoleta
Obiectivele activității de formare:
-analizarea culturii școlare spaniole și a valorilor acesteia;
-împărtășirea de idei, informații, experiențe cu personalul din școală;
-reflectarea asupra modului de transfer al bunelor practici în instituția de origine;
-îmbunătățirea abilităților de utilizare a metodelor inovatoare de lucru cu elevii la clasă;
-sporirea capacității de a lucra diferențiat cu elevii pentru a le îmbunătăți performanța școlară.
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
Mobilitate grup Perugia, Italia
Perioada: 20-24 mai 2024
Elevii si-au îmbunătățit abilitățile de comunicare în limba engleza, participând la diverse activități (prezentare de proiecte, drama class, tresure hunt).
Activitățile de tip STEM i-au ajutat pe elevi sa-si dezvolte competentele matematice, științifice si digitale.
In toate activitățile outdoor au adoptat comportamente responsabile față de mediul înconjurător.
Au învățat despre istoria si cultura italiană, au descoperit elemente comune între cele doua popoare.
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
Leonore Goldschmidt Schule IGS Hannover-Mühlenberg, Hanovra, Germania
Perioada: 4-8.03.2024
Participanți : Ciobanu Roxana Ionela,Bobeș Luminișa, Păunescu Valentin
Obiectivele activității de formare:
- punerea în valoare a abilităților sociale și culturale, precum și competența lingvistică în limba engleză
- experimentarea in mod activ a procesului de reciclare a plasticului
- deprinderea de actiuni in vederea protectiei mediului, dar și activitati ce presupun reutilizarea plasticului și textilului în obiecte de uz curent
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
IES BERENGUER D’ANOIA, Inca, Mallorca, Spania
Perioada: 6-10.11. 2023
Participanți : Ciobanu Roxana Ionela, Predoi Mihaela
Obiectivele activității de formare:
- punerea în valoare a abilităților sociale, precum și competența lingvistică în limba engleză
- invatarea despre actiuni simple care pot fi luate acasa sau la scoala in vederea reducerii poluarii cu plastic
- Promovarea reflecție asupra modului în care se poate înlocui sau reutiliza plasticul pentru a limita cererea acestuia în viața de zi cu zi.
- propunerea de soluții pentru a preveni ca plasticul să ajungă în mediu.
- cooperarea într-un proiect științific prin asumarea unui rol specific în mod responsabil, respectând diversitatea și egalitatea de gen și promovând incluziunea.
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
Modalitate de desfasurare a activitatilor: ateliere de formare și diseminare: Finnish educational system implementation and practice, Growthmindset and antibullying
Scoala Gimnaziala Mihai Viteazul Targoviste
Perioada: 30.10 - 02.11.2023
Participanți : Cadre didactice ale școlii
Obiectivele activității de formare:
- familiarizarea cu conceptul de mindset
- identificarea metodelor și tehnicilor în sistemul nostru de învățământ privind prevenirea bullyingului
- cunoașterea culturii și sistemului de învățământ finlandez
- exemple de bună practică și schimburi de experiență
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
An 2 Acreditare Erasmus+
Finlanda 2023_Job
OBIECTIVUL EXPERIENȚEI DE MOBILITATE JOB SHADOWIG FINLANDA
Analizarea culturii școlare finlandeze și a valorilor acesteia; împărtășirea ideilor, informațiilor, experiențelor cu personalul din școală; bunăstarea în școală: reflectarea asupra modului de transfer de bune practici în instituția de origine
Îmbunătățirea abilităților de utilizare a metodelor inovatoare de lucru cu elevii la clasă. Participanții își vor spori capacitatea de a lucra diferit cu elevii și vor alege metode care dezvoltă gândirea critică a elevilor, pentru a le îmbunătăți performanța școlară. Profesorii vor obține noi resurse de utilizat cu elevii în clasă, adaptate nevoilor acestora.
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
An 2 Acreditare Erasmus+
Designing Inclusive Learning Environments (ILE) to Support all Students (DILEs) - Nisa, Franța
Perioada: 3-8 IULIE 2023
Participanti: Baltălungă Monica, Cociug Cerasele, Fotache Cornelia
Obiective:
Prezentarea generală a cursului;
Împărtășirea unor resurse pentru a sprijini activitatea diversificată cu elevii;
Diseminarea unor tehnici de reflecție.
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
2023-1-RO01-KA121-SCH-000121826
JOB SHADOWING Instituto Comprensivo Perugia 3, Perugia, Italy
Perioada: 27 Noiembrie - 01 Decembrie 2023
Participanți : BURLAN ALEXANDRU, DUROI ALICE ISABELA , BOBEȘ LUMINIȚA, BUCURICĂ CORINA
Obiectivele activității de formare:
Îmbunătățirea abilităților de învățare
Îmbunătățirea activităților de proiectare didactică
Diferențierea metodelor de predare
Dezvoltarea abilităților de educație digitală
Cunoașterea metodelor inovatoare în STEM în vederea aplicării lor la clasă
Realizarea de vizite profesionale
Proiect Erasmus+ 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060268
An 2 Acreditare Erasmus+
Job Shadowing, Arco de la Sierra - El Molar, Comunitatea Madrid
Perioada: 15-19 Mai 2023
Participanți: Prof. Bobeș Luminița - profesor chimie, Ciobanu Roxana Ionela - profesor limba franceză, Erculescu Denisa - profesor limba engleză, Păunescu Valentin - profesor religie
Obiective:
Îmbunătățirea abilităților de citire-scriere
Dezvoltarea înțelegerii lecturii în procesul de predare-învățare
Strategii de dezvoltare a competențelor cheie ale elevilor
Dezvoltarea abilităților de învățare diferențiate
Dezvoltarea abilităților de digitalizare în educație
Îmbunătățirea abilităților de gestionare a conflictelor și a violenței în rândul profesorilor și studenților, prin reducerea actelor de violență
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
Perioada: 3-8.04.2023
Locația: Florența
Participanți: Bobeș Luminița – profesor de chimie, Erculescu Denisa - profesor de limba engleză
Obiectivele cursului:
Promovarea învăţării centrate pe elev
Managementul clasei şi lucrul colaborativ
Dezvoltarea competenţelor de citire/vorbire (reading/speaking)
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention
Perioada: 17- 22.10.2022
Locația: Barcelona
Participanți: Voicu Alexandra – profesor de Educație fizică și sport, Tilă Costina Emanuela – profesor pentru învățământul primar, Pârvan Elena Irina - profesor pentru învățământul primar
Obiectivele cursului:
Motivarea elevilor prin crearea unei atmosfere adecvate nevoilor lor;
Creşterea gradului de conştientizare a efectelor negative ale fenomenului bullying în rândul eleviilor;
Însușirea unor tehnici de gestionare corectă a situațiilor în care elevii sunt victime ale bullying-ului;
Dezvoltarea altor metode non-agresive de exprimare a emoțiilor negative.
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
Innovative Aproaches to Teaching
Perioada de desfășurare: 12-17.09.2022
Locația: Praga
Participanți: Păunescu Valentin, profesor religie; Dănăilă Diana, profesor limba franceză; Ciobanu Roxana, profesor limba franceză; Boghe Elena, profesor matematică;
OBIECTIVE:
● Îmbunătățirea abilităților de a utiliza diverse metode și tehnici de predare inovatoare, care sunt centrate pe cursant, încurajează rezolvarea unor sarcini semnificative din lumea reală și dezvoltă competențe transversale.
● Îmbunătățirea competențelor în utilizarea resurselor deschise și digitale, sprijinirea dezvoltării competențelor digitale și a alfabetizării media, creșterea capacității de a declanșa schimbări în ceea ce privește modernizarea utilizând TIC.
●Obținerea de tehnici de lucru cu săli de clasă eterogene și sprijinirea / includerea diferitelor minorități în educația de masă bazată pe valori democratice
● Dezvoltarea abilităților relevante, la nivel înalt, cum ar fi creativitatea, gândirea critică, metacogniția și alte competențe cheie prin metode de predare inovatoare
●Dezvoltarea competentelor de motivare,ghidare si evaluare eficienta pentru a reduce rezultatele scăzute la competențele de bază
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
Robotics in Steam Education
Perioada de desfășurare: 08-14 august 2022
Locația: Grecia/Creta/Heraklion
Participanți: Bâra Stefania Nicoleta, profesor pentru învățământul primar; Niculae Rebecca, profesor pentru învățământul primar
OBIECTIVE:
dezvoltarea competențelor digitale în procesul de predare-învățare
prezentarea fundamentelor teoretice referitoare la STEAM
implicarea profesorilor în activități de învățare legate de tehnologie, inginerie, matematică, arte și șstiințe (STEAM)
familiarizarea cu utilizarea roboticii și codării în procesul de educație
dezvoltarea abilităților relevante, precum gândirea creativă
Proiect Erasmus+ 2021-1-RO01-KA121-SCH-000007677
4 TOOLS FOR INNOVATIVE EDUCATION: Project Based Learning, Cooperative Learning, Design Thinking and Educative Coaching
Perioada de desfășurare: 11.07.2022 - 15.07.2022
Locația: Valencia
Participanți: Predoi Mihaela, profesor pentru învățământul primar; Duroi Alice Isabela, profesor de biologie
Obiectivele cursului:
Formarea/îmbunătățirea competențelor, atitudinilor de predare
Promovarea unor exemple de bune practică
Identificarea unor noi metode de predare -învățare centrate pe elev, metode care să încurajeze învățarea cooperativă
Îmbunățățirea competențelor necesare depășirii unor situații problematice apărute în clasă sau în afara sălii de clasă